Hersenstichting krijgt alles op een rijtje
‘We willen alles digitaal aan elkaar knopen, en het liefst bij één bureau dat alles in huis heeft.’ Dat was het vraagstuk van de Hersenstichting waar we bij Happy Horizon wel mee aan de slag konden. En zo gebeurde het! We stapten, mid 2021, in een sne lrijdende trein en voerden mooie (lead)campagnes uit zoals de online Collecte, de Hersenkrakers, de Brain Awareness Quiz, de HersenCoach en de SunsetWalk. Terwijl we ook aan de slag gingen om digitaal orde te scheppen en inzicht te creëren.
Er zijn inmiddels heel wat stappen gezet met:
…intensieve doelgroepsessies; we dwongen onszelf om die snel rijdende trein even stil te zetten en gaten te benoemen in de behoeften van de doelgroep en het aanbod van de Hersenstichting.
…de herinrichting van Google Analytics, direct in GA4, met als startpunt een overzichtelijk meetplan.
…scherpe doelgroepdefinities in Facebook Business Manager op thema en betrokkenheid; nu worden alle campagnes - specifiek en always on - zo ingericht dat we de juiste mensen de juist content aanbieden.
Op naar een next level online presence, optimale inzet en ontwikkeling van het aanbod van de Hersenstichting én nog meer inzicht in data en resultaten door de tools die de Hersenstichting inzet samen te brengen.