De Changemakers van VSO pakken door!
Hoe betrek je mensen bij een relatief onbekende organisatie? VSO is een internationale ontwikkelingsorganisatie, die mensen opleidt om de wereld rechtvaardiger te maken. Toen WWAV vorig jaar aan de slag ging voor VSO, besloten we de organisatie daarom te positioneren als ‘Changemakers’: mensen die onrecht niet alleen zien maar het ook aanpakken.
Dit jaar zetten we de volgende stap: de doelgroep wordt uitgenodigd om op een betekenisvolle manier kennis te maken met de Changemakers van VSO. WWAV kiest daarbij voor diverse vormen van getrapte werving. Zo testen we op dit moment het Changemakers Kletsspel, de Changemaker Quiz én de aanmoedigingsactie voor lokale Changemakers. Verschillende proposities, maar wel steeds met hetzelfde doel: de juiste mensen betrekken en enthousiasmeren! Voor meer informatie over deze campagne kun je gerust een bericht sturen naar onze eigen changemaker, Ard Lok!
Wilt u meer weten over deze case van VSO? Bel Ard Lok op 020-571 5881.