Edukans VIER!
Wie in deze tijd nieuwe donateurs aan zich wil binden, moet creatief zijn en nieuwe wegen verkennen. Daarbij bestaan geen garanties of one-size-fits-all methodieken. Werven is maatwerk. Edukans beseft dat en vroeg WWAV tien leadgenerators te bedenken die naadloos op het merk passen. Eén van de twee inmiddels afgeronde cases is ‘VIER! - survivalgids voor nieuwe basisschoolouders’. In dit gratis aan te vragen magazine delen Edukans-ambassadeurs Sofie van den Enk en Bracha van Doesburgh hun eigen blunders, onzekerheden en tips met de doelgroep: collega-jonge ouders. Die vroegen het boekje massaal aan. Ook belangrijk: ze bleken zeer open te staan voor het steunen van Edukans. In vaktaal: de conversie was bijzonder goed. Inmiddels is ook de tweede case afgerond (‘Wat weet jij nog van jouw basisschool-examen?’). Nog acht te gaan!
Wilt u meer weten over deze case van Edukans? Bel Ard Lok op 020-571 5881.